onsdag den 15. juni 2011

START festival!

Sidder og prøver at lave en skoleopgave, men kan kun tænke på START festivallen som er lige om hjørnet!

DET SKAL JEG HØRE:

 Torsdag skal jeg helt sikkert høre Everybody Loves Drums! Min ven Ronnie spiller trommer i bandet, som leverer lækker elektropop! 
Tjek Everybody Loves Drums ud her

Jeg håber også jeg får hørt Penny Police samme aften. Ved et tilfælde faldt jeg over hendes musik og det er helt klart anbefalelsesværdigt! Hun har den fineste stemme og skriver de fineste sange!

Fredag står den på Feng Li! Faktisk har jeg aldrig hørt bandet spille, men endnu engang er det venner der står på scenen - og jeg bakker selvfølgelig op! Jeg forventer masser af melankoli og gode melodier!

Kiss Me Scarlett spiller også fredag. Bandet tager dig med tilbage til 60'erne hvor alt bare var bred ymer og knæhøj karse! Og så har de også styr på stilen ;) Jeg er fan! Se Kiss Me Scarletts nye musikvideo her

Primetime lørdag, spiller Death Valley Sleepers - helt sikkert også et band jeg skal tjekke ud!

Og sidst men ikke mindst må jeg forbi PH scenen lørdag og høre Orange Monks!

Ses vi?!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...