søndag den 24. november 2013

Moving day...

Ih altså - jeg er virkelig ked at at jeg har været så stille herinde de sidste dage - men jeg vender frygteligt tilbage nu :) I dag stod der nemlig flytning på programmet og nedpakningen har været et større projekt... Nu sidder jeg med fødderne oppe og flader ud i selskab med en fellow ginger - nemlig min venindes hund Balou som jeg dogsitter de næste par dage. Faktisk står alle mine pakkenelliker bare og roder på mit nye værelse og jeg er taget på miniferie på Frederiksberg i Balous forældres lejlighed. Det har været en hård omgang - men hvad lå der og ventede på køkkenbordet til mig som tak for hundepasning/julegave hilsen da jeg ankom? En meget sød seddel og intet mindre end en billet til Backstreet Boys koncerten i marts!!! Wuhuuu! Så blev dagen da lige meget bedre!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...