fredag den 20. december 2013

Well hello x-mas...



Iiiiih altså - beklager stilheden herinde... Men altså - I er sikkert også juletravle eller hva? Jeg har simpelthen arbejdet helt vild meget denne uge men nu har jeg juleferieeeeeee :D Jeg ser frem til julehygge med min familie i Aarhus - og ikke mindst til at jeg overtager mit nye slot til nytår! Det begynder så småt at gå op for mig at jeg om en måneds tid har mit helt eget og at alle flyttekasser er tømt - og ikke skal pakkes igen i de næste mange år! Følger I mon med på instagram som pt er mit talerør da jeg ikke rigtig har mulighed for at få taget 'dagens' - men de blir i stedet formidlet via et hav af spejl-selfies på insta :D

2 kommentarer:

  1. Rigtig glædelig jul!
    Og god tur til Smilets By ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glædelig jul kære Baysen! Og tak - glæder mig til at se det fine lystæppe over strøget og ikke mindst til Jul i Den Gamle By :D Nårh ja - og julegaver hehe :D

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...