tirsdag den 18. marts 2014

Skal - skal ikke..?


Jeg går og leger lidt med tanken om at gøre noget ved mit lange garn... Jeg har før haft mørkebrunt hår (som I kan se på de smukke billeder jeg har samlet i en lille collage haha) - og overvejer at prøve det af igen. Jeg ved bare ikke om det bliver for kedeligt? Hvad tænker I? Farvemæssigt er jeg ude i en mørk brun farve - det røde henna vil uanset hvad skinne igennem så det får helt sikkert et rødligt skær. Det er alligevel lidt af en beslutning når man har så langt hår som jeg har... Aaaarrgh jeg er i vildrede - hjæææælp kære læsere! Skal - skal ikke?

2 kommentarer:

  1. Jeg er ellers vild med det smukke røde!

    Knus Gittemary!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde GitteMary :) Jeg er også vild med det røde og vender altid tilbage til det - men kunne bare godt bruge lidt forandring ;) Aaargh det er en svær beslutning altså...

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...