torsdag den 3. april 2014

Gråvejrsdag...






Jakke - Jonathan Saunders / Skjorte - Glamorous / Bukser - Monki / Sko - Vagabond
Sådan så jeg ud i går hvor jeg som sagt mødtes med den kære D efter arbejde. Vi blev blæst godt og grundigt igennem og blev gennemtævet af hagl - så vi søgte ly ved Vega og fangede disse billeder. Første 'dagens' i mine elskede Spice Girls sko (som min søde veninde Lui har døbt dem). Er så glad for at jeg valgte at investere i dem - de er blevet brugt rigtig meget allerede! Jeg havde også en fin perlekrave på i dagens anledning - arbejder på at dresse mine slaske-hygge-hjemme bukser lidt op så jeg kan tage på arbejde uden at ligne en bums :) Nu er der heldigvis kun en uge tilbage før min ulv burde være helet helt - og gud hvor jeg dog glæder mig til at hoppe i strømpebukser og kjoler igen! Men det har nu også været sjovt at blive udfordret lidt hver morgen på outfit fronten :)

Se lidt live-billeder fra fjol på Enghave Plads lige HER 
- filmet af Debbie - starring moi :D

2 kommentarer:

  1. Sikke et fantastisk outfit... Og sikke et fantastisk hår!!

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød - tusind tak Simone :D

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...