søndag den 26. juni 2011

Gaver fra det fjerne østen + tømmermandssøndag

I går besøgte jeg min veninde Camilla som lige er kommet hjem fra 5 måneders rundrejse i Asien. Hun havde været så sød at købe lidt med hjem til mig :) Yay!!! Flere gaver!!!
Tanktop med Nikon kamera, ugle stofnet 
 Ugletaske, luckycharm armbånd, møntpung m. elefanter, nøglering m. elefant og ugle-bling til ørene :) Tja, jeg indrømmer det gerne - jeg ELSKER ugler og Camilla har vist lugtet lunten!)


Dagen i dag er gået med tømmermænd, shawarma på strøget og lidt shopping til Barcelona i selskab med min mindst ligeså tømmermandsramte kæreste! Jeg fandt en stribet top i Gina Tricot til kun 50kr! Og så købte jeg to ekstra tanks magen til den rustfarvede jeg skrev om her. Den var så god at jeg måtte eje den i et par ekstra farver - og H&M er jo så dejlig SU-venlig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...