mandag den 27. februar 2012

Vibe...

Som et led i mit freelance arbejde for modebazaar.dk har jeg i dag været forbi smykkedesigner Vibe Harsløf til en kop kaffe og en lille snak. Det var virkelig hyggeligt og meget uformelt. Hun er super inspirerende og har efter min mening en vildt fed tilgang til design. Når interviewet er skrevet ned og uploaded får I et link ;) Tjek hendes website her.

Today I went by the cool danish designer Vibe Harsløf. The interview will be featured at modebazaar.dk (in danish sorry :( ). She's a great inspiration to me - check her out here.

2 kommentarer:

  1. SEJT SignePigen. Glæder mig til at læse det... Og til i morgen :) hehe..

    Pernille

    SvarSlet
  2. Jaaaa :) Der går nok lige lidt før det bliver udgivet - men det er blevet ret fint syns jeg :) Glæder mig også til i morgen :D

    -Signe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...