søndag den 16. december 2012

Ice ice baby...




Jacket+Dress+Hat - Monki
I fredags så jeg sådan her ud da jeg smuttede ind til byen for at ordne de sidste julegaver og ikke mindst bruge aftenen i bedsteveninde selskab. Det var en fantastisk aften som jeg ville ønske der kunne være mange flere af! Måske har I spottet mit nye 'i am rebel' stofnet som kom med sidste sending visitkort - jeg er vild med det haha :) Har I husket at deltage i min julegiveaway? Jeg trækker en vinder i aften når jeg kommer hjem fra arbejde!

This is what I wore on Friday. The other day I got the 'i am rebel' tote bag in the mail along with my new business cards - I lovet it haha :)


1 kommentar:

  1. Hvor sejt med en i am rebel tote :)
    Og skønt med blå og mint sammen! Jeg lurede også lidt på Monki kjolen i dag - men jeg holdte mig i skindet.. Der er jo snart udsalg!

    Lou

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...