torsdag den 9. maj 2013

Aussome...





I torsdags var jeg så heldig at være inviteret med til Aussies Aussome Art Experience af den fine prikkede Debbie. Der var champagne, lækkert hår og instagram som kunst på væggene. Kunstner Lina Ekstrand forevigede aftenen  i form af et kæmpe maleri - og både D og jeg var så heldige at komme med - se selv om I kan finde os ;) Den smukke Emilie er 'the hippie chick' i front i den grønne kjole ;) Jeg ville gerne have haft den aztec dekorerede gazelle-dyrs-agtige-ting med hjem - den er jo lige mig :D

Se Debbies indtryk fra aftenen HER

4 kommentarer:

  1. Ja, det var altså ærgerligt, at den var for stor til at snige ned i goodiebagen den fine gazelle-agtige sag. Den havde passet perfekt ind i Vesterbro hulen. ;)
    Tak for vidunderligt selskab - som altid. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den ville være helt perfekt jo :D
      Og selv tak for fantastisk selskab - glæder mig til mere af samme skuffe :)

      -Signe

      Slet
  2. Fundet! Cappen afslørede hvor i var på billedet :) Og at bedømme ud fra det billede var der ret mange rødhårede til stede faktisk :)

    //Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe fedt :) jeg lagde slet ikke mærke til horden af rødhårede - tror kunstneren var lidt krea - feks med gule næser og lilla øjenbryn... ;)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...