Viser opslag med etiketten menswear. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten menswear. Vis alle opslag

tirsdag den 24. april 2012

Pretty in blue at NN07...





Rigtig fin kollektionsfremvisning hos NN07 i dag og gudesmukke modeller :) Blå må siges at være temaet for denne AW12 kollektion, men også farver som sennepsgul, rød og armygrøn var repræsenteret. Overskriften for kollektionen er The Tokyo Take og henter inspiration i street og fashion kulturen i den japanske hovedstad.

I had a very cool day at NN07 with a look at the AW12 collection which was shown on two very pretty models :) Blue is the theme of this collection, but mustard, red and army is also represented. The collection is called The Tokyo Take and finds inspiration in the street and fashion culture in the japanese capital.

NN07...

I dag skal jeg forbi NN07 til kollektionsfremvisning hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. Det er et brand der virkelig er vokset de seneste år og "one to watch" hvis I spørger mig :)

Today I'm checking out the NN07 collection. Looking foreward to it because I'm a big fan of the brand - definitely "one to watch" :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...