Viser opslag med etiketten top. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten top. Vis alle opslag

søndag den 18. marts 2012

Itsy bitsy spider...

Det her var hvad jeg havde på i går - eller som den tøs jeg er, valgte jeg at skifte overdelen lige inden jeg smuttede ud ad døren :) I (piger) ved helt sikkert godt hvordan det er :D Synes nu også at dette også var lidt fint så nu får I det altså... Håber I nyder søndagen. Jeg er lidt angstramt da jeg tidligere på dagen sad i min sofa med tæppe og computer hvor der så PLUDSELIG kravler en kæmpe (MEGA KLAM) edderkop ud under tæppet! Det har nu resulteret i at sofaen er i karantæne indtil dyret er fundet og aflivet! Uuuuh, får helt gåsehud igen nu jeg skriver om det... AD!!!

My outfit from yesterday. Well, actually I changed last minute into a yellow top - but you (girls) know how it is, right?? Hope you all is having a great sunday. I'm a bit terrified because a very big and creepy spider just crawled on my couch and I can't sit in it before I've found the beast and killed it! Uh it's SO nasty! I hate spiders!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...