fredag den 2. september 2011

Finally!

I går fandt jeg dette fine etui til min nye telefon. Jeg har haft problemer med at finde et der passer til HTC - de fleste er nemlig designet efter iPhone! Etuiet her er fra Pieces og kostede 150kr.




Og så er der også lige plads til dankortet - så den også kan bruges til en tur i byen!

Senere i dag står den på fødselsdag for søde Caroline - en hyggelig tøseaften med boller, kage og vin! Og jeg har hørt en lille fugl synge om at Anne au Chocolat står for de søde sager! MUMS!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fed!
    - og jeg kan også godt lide din blog :)

    Monas-smile.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er også glad for at jeg fandt en der både var pæn og billig men samtidig også kunne rumme min kæmpe telefon ;)

    Og dejligt du kan li' min blog - din er også rigtig fin :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...