fredag den 14. oktober 2011

Nyt fra kulturnatten...

Efter skole (og et par velfortjente fredagsøl!) slog jeg et smut forbi kulturnatten. Jeg mødtes med min kæreste og spiste dejlig bøf med bearnaise på Bliss i Strædet efterfulgt af lidt shopping. Købte to striktrøjer som jeg faktisk allerede har, bare i andre farver... Og så mente min søde mand at jeg bare måtte eje de fine strømper i brændt orange :) I skal nok få det at se in action - men lige nu står den på afslapning! Forresten gik min præsentation rigtig godt! Fik meget positiv feed back af Henning Kern!


Today I met with my boyfriend and had a delicious steak with bearnaise on Bliss in Strædet, followed by some shopping. Bought two sweaters that I actually already have, just in different colours ... You'll get to see them in action soon - but right now: relaxation!!! By the way - my jewellery project got some very positive feed back today! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...