onsdag den 12. oktober 2011

Wish it was spring...

Uuuuh jeg glæder mig til det bliver forår! Ikke kun fordi jeg er træt af kulde og regn - men fordi jeg lige har set hvad Chanel har at byde på! April, June og May er navnene på de fine og feminine forårsfarver!!! Disse der er på efterårsprogrammet finder vist aldrig vej hjem til min samlig - men disse gør helt sikkert! Gid de var i butikkerne NU!

Wish it was spring 2012 - Chanel is going to launch these beautiful colours called April, June and May. Love all three! The colours of this fall has not yet found their way to my collection - maybe I'm just a "spring kind of girl" :)

2 kommentarer:

  1. Mums! De ser virkelig lækre ud - er især vil med April..

    Lou

    SvarSlet
  2. Ja den er jeg også vild med :) Er spændt på at se dem "live" - syns May ser en anelse Barbie-like ud hehe...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...