søndag den 18. marts 2012

Itsy bitsy spider...

Det her var hvad jeg havde på i går - eller som den tøs jeg er, valgte jeg at skifte overdelen lige inden jeg smuttede ud ad døren :) I (piger) ved helt sikkert godt hvordan det er :D Synes nu også at dette også var lidt fint så nu får I det altså... Håber I nyder søndagen. Jeg er lidt angstramt da jeg tidligere på dagen sad i min sofa med tæppe og computer hvor der så PLUDSELIG kravler en kæmpe (MEGA KLAM) edderkop ud under tæppet! Det har nu resulteret i at sofaen er i karantæne indtil dyret er fundet og aflivet! Uuuuh, får helt gåsehud igen nu jeg skriver om det... AD!!!

My outfit from yesterday. Well, actually I changed last minute into a yellow top - but you (girls) know how it is, right?? Hope you all is having a great sunday. I'm a bit terrified because a very big and creepy spider just crawled on my couch and I can't sit in it before I've found the beast and killed it! Uh it's SO nasty! I hate spiders!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare cool ud. Jeg elsker lange nederdele/kjoler. Kig evt. forbi mig også.

    http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...