tirsdag den 2. oktober 2012

Mix of the day...




Sweatshirt - Truly Madly Deeply / Pants - Monki / Scrunchy - Tiger / Hand piece - i am rebel
Dagens mønstermix. Er lidt efterårs-sløj så er hoppet i dejlige bløde materialer. Dagen skal bruges i værkstedet og senere i sofaen med dyne og en masse varm te! Meget passende til denne grå tirsdag ;)

Pattern mix of the day. I'm getting a little autumn-ill so I've put on all soft materials. Today I'm hangning at the workspace and later I'll be on the couch with a blanket and lots of hot tea! Very suitable for a grey Tuesday!


3 kommentarer:

  1. Jeg har lige fået dig anbefalet i sidste uge, og nu er jeg simpelthen nødt til at skrive herinde. Udover, at jeg synes, du er sindssygt fin og smuk, så må jeg virkelig sig TAK for en fed modeblog. Har ledt og ledt efter en, jeg kunne holde ud (bare det at finde en, hvor bloggeren er over tyve, kan jo være svært), og jeg er stor fan af din. Fedt og inspirerende tøj (fra billige gode butikker) og super fine billeder.
    Ja, jeg ville vel egentlig bare sige tak:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig den sødeste kommentar jeg længe har fået! Tusind tusind tak - det betyder mere end du aner :) Og tænk at der ligefrem er en der har anbefalet mig - jeg er helt overvældet! Tak fordi du tog dig tid til at sætte ord på det :)

      -Signe

      Slet
    2. :) Det var dejligt at høre. Men når man synes, nogen gør noget godt, skal man jo sige det. Og det synes jeg, jo virkelig du gør:)
      Så selv tak:)
      Mange hilsner M

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...