fredag den 12. oktober 2012

Orange you glad I didn't say apple again...

Lige et hurtigt hej fra mig. Er netop hoppet i min ny-indkøbte orange-røde drøm af en blazer - og så var den endda sat ned med 75% i Monki! Om lidt skal jeg ud ad døren og hjem til søde Sof :) Humøret er højt - jeg fik nemlig tilbudt et lille job i dag wuhu :D Go fredag til Jer kære læsere!

Just a quick hello! I've put on my brand new orange blazer that I got at 75% off at Monki today! I'm very happy - I got one of the jobs today wuhu :D Happy Friday everyone!


8 kommentarer:

  1. Uh spændende! Rigtig god fredag til dig:-)

    Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nemlig lidt spændende :) Og tak, håber din var det også!

      -Signe

      Slet
  2. Blazeren ser rigtig pæn ud, især tilsat dit røde hår :b! Tillykke med jobbet forresten :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak :) Den er totalt ny yndlings - håber ikke den gule blir alt for jaloux haha :)

      -Signe

      Slet
  3. virkelig fed farve til blazeren og så spændende med nyt arbejde - det vil jeg glæde mig til at høre mere om ;)


    www.theibizamom.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er intet mindre end fantastisk :) Ja det er lidt spændende med det nye job - glæder mig til at komme i gang!

      -Signe

      Slet
  4. Lyder skønt med job - stort tillykke herfra!
    Uhh den blazer kunne jeg også godt bruge, er vild med farven. Og hey hvad gør endnu et twin-sæt :)Hvis man ellers kan komme til at se lige så smookin' ud i den som dig...

    Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaaaa juhuuu tak søde Lou :) Syns absolut du skal afsted til den nærmeste Monki og få fingrene i den! Tænkte faktisk på dig da jeg stod i prøverummet - den ville klart være flot til dig!

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...