fredag den 25. oktober 2013

Hunger Games - Catching Fire...

Så er det blevet tid til bio giveaway! Jeg har fået mulighed for at give en heldig læser 2 billetter til filmen Hunger Games - Catching Fire, efterfølgeren til den populære Hunger Games! Jeg ved ikke med Jer - men jeg synes den ser ud til at være endnu vildere end 1'eren! Masser af action, seje effekter og vilde kostumer - det blir AWESOME!
 

Alt du skal gøre for at deltage i konkurrencen om de to billetter er at skrive en kommentar hvor du svarer på følgende spørgsmål:

"Hvilken kendt sanger spiller med i filmen?" (Find svaret i traileren)

Jeg trækker en vinder næste fredag! Sæt i gang!

40 kommentarer:

  1. Lenny Kravitz...? Han er med i filmen? Jeg er rimelig overrasket. (jeg har endnu ikke set 1'eren, jeg skal se den på tirsdag med mine veninder og så skal vi sammen i biffen og se 2'eren)

    SvarSlet
  2. Det er Lenny Kravitz der er med i filmen :-)
    og Hunger Games er en af mine yndlings film. Håber jeg vinder. :-)

    SvarSlet
  3. uhh lækker give-away endnu en gang :) det er Lenny Kravitz som er med :)

    // Maibritt

    SvarSlet
  4. Lenny Kravitz ;) Glæder mig til 2'eren. YEAH, krydser fingre for at det bliver mig der er den heldige...

    SvarSlet
  5. Lenny Kravitz, jo :)
    Vil meget gerne deltage. Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  6. Ingen ringere end Lenny Kravitz ;-)

    Jeg kunne godt bruge en biotur :-)

    SvarSlet
  7. Lenny Kravitz , glæder mig for meget til at se filmen

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  8. Årh elsker serien, har læst dem allesammen to gange og venter i spænding på filmatiseringen til dem alle! Og det er jo Lenny Kravitz, som gør det ret godt Cinna!

    xx, Nina, krydser virkelig alt jeg har. Kunne være så perfekt. ( cantanta@hotmail.com )

    SvarSlet
  9. Lenny Kravitz stemmer jeg i koret :) Glæder mig til, at se den uanset hvad - kunne være så fint at finde billetter til den, så inviterer jeg kæresten i biogragen :D

    SvarSlet
  10. Ih hvor lækkert, jeg vil så gerne ind og se 2'eren, nu når 1'eren var helt fantastisk :)
    Lenny Kravitz!

    SvarSlet
  11. Det er den skønne Lenny Kravitz der er med i filmen. :)

    Anne-Mette Højbjerg - gizzerdk@gmail.com

    SvarSlet
  12. Lenny Kravitz er svaret ;-)
    Hilsen Gitte
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  13. Svaret er Lenny Kravitz.

    Har set 1 som var rigtig god så glæder mig til 2'eren

    Karina Holse Schrøder
    Karina@hemmelig.dk

    SvarSlet
  14. Lenny Kravitz

    uha ville super gerne ind og se denne film!

    jenny - jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jamen det er da den lækre Lenny Kravitz som er med i filmen. Har også lige set ham i The Butler :)

    lorentsen22@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Sikke en lækker konkurrence!
    Lenny Kravitz er sangeren, der spiller med i filmen :)

    SvarSlet
  17. Sikke en skøn give away(:
    Svaret er: Lenny Kravitz(:

    Heidi N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Lenny altforlækker Kravitz er med i filmen <3 Krydser fingre for den film skal helt sikkert ses :o)

    kh Sarah
    cannamis@yahoo.dk

    SvarSlet
  19. Svaret er: Lenny Kravitz. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  20. det er lenny kravitz
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  21. Lenny kravitz
    Håber jeg vinder denne gang :-)

    SvarSlet
  22. Lenny Kravitz
    Krydser alt hvad krydses kan, kys

    smukkeza@gmail.com

    SvarSlet
  23. Lenny Kravitz Stylisten over den alle ;p

    SvarSlet
  24. Underskønne Lenny Kravitz spiller med :D
    Mvh. Kathrine W // kathrine_w(a)hotmail.com

    SvarSlet
  25. Svaret er: Lenny Kravitz :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Lenny Kravitz spiller med. Det gjorde han også i 1'eren ;)
    "The ultimate game show would be one where the losing contestant was killed."
    —Chuck Barris

    -Kamille

    SvarSlet
  27. Lenny Kravitz er med! :-)

    - Pernille I
    Pernilleiuel(a)hotmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg gætter også på at det er Lenny Kravitz :-)

    rebeccalinelarsen(snabel-a)gmail.com

    SvarSlet
  29. Lenny Kravitz er med i filmen. Krydser finger, tæer, for at jeg er den heldige. Vil utrolig gerne ind og se den, og ville gerne overaske min veninde med en tur i biografen, og hun elsker Hunger games og Josh Hutcherson !! <3 :D

    SvarSlet
  30. Lenny Kravitz :)
    Mvh.
    Anna K. Eriksen

    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Det er verdens lækreste Lenny der er med ;)
    Men jeg syntes også jeg så Meat Loaf?
    Jeg var vild med 1'eren og skulle jeg være heldig at vinde her, vil jeg invitere min lillebror med i bio og se 2'eren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej ups... det var vist ikke Meat Loaf :-S Nå pyt... Lenny er i hvert fald med ;)

      Slet
  32. Lenny Kravitz spiller med :)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Lenny Kravitz - totalt lækker film! Knus Caroline R/ Catuvihu@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Årh en fed giveaway! - og det er jo Lenny Kravitz :-)
    Cirkeline_nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Haha, det er jo Lenny-drengen! :b
    Tak for sidst, kjolen passer perfekt ( lover at sende en billede snarest ;))
    -P

    SvarSlet
  36. Lenny Kravitz, ja tak... et lyspunkt i den forfilm :)
    hit_me_sonnie@hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...