Viser opslag med etiketten kodak. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten kodak. Vis alle opslag

fredag den 14. december 2012

Treasure hunting...








En omgang billeder fra i går hvor Debbie og jeg var på Tour de Vanløse på jagt efter de fineste gennere. Første stop var lige ved siden af hvor jeg bor - hos Tidens Ting. Her finder man de fineste franske sager og andre sjove ting til ganske fine priser! Nu vil jeg hoppe på en metro ind til byen og få de sidste gaver overstået - senere står den på bedstevenindehygge :D Der er weekend på vej - kan I mærke det!?


Yesterday Debbie and I went vintage treasure hunting in our neighbourhood. This was our first stop. A lot of pretty old French stuff and other thing at a good price. Now I'll go shopping for the last christmas presents and later meet up with my best friend :D Almost weekend!!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...