Viser opslag med etiketten middag. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten middag. Vis alle opslag

mandag den 4. juni 2012

It's not goodbye - it's see ya!




I går var jeg til "vi ses" middag og fik sagt farvel til Nikki der lige nu sidder i et fly på vej til USA. Dette var aftenens outfit :)

Yesterday I went to a "vi ses" dinner and said goodbye to Nikki who's on a plane right now back to the US. This is what I wore :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...