Viser opslag med etiketten signe. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten signe. Vis alle opslag

tirsdag den 21. august 2012

A new chapter...

Jeg har brugt det meste af min dag i værkstedet og har fået hul på et nyt kapitel :) Jeg har nemlig fået oprettet en Facebook side med mine smykker :D Så hvis I kan li' det jeg laver må I meget gerne kigge forbi siden HER og give mig en tommelfinger op :) Det hele er endnu under opbygning så der ligger ikke så mange billeder endnu - men det kommer! 

I've spent most of my day at my workshop. I finally got my own design on Facebook up and running - check it out right HERE and give me a thumps up :) It's still under construction but I'm getting there!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...