Viser opslag med etiketten surprise. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten surprise. Vis alle opslag

fredag den 24. august 2012

The goofy ones...





Et useriøst indlæg - det skal der jo også være plads til her i "perfekte" blogland :D I dag står den på overraskelser. Jeg har nemlig fødselsdag i morgen (juhuuuuu) og får en masse gæster så i aften skal jeg ud med manden, jeg ved bare ikke hvor vi skal hen endnu :) Elsker overraskelser!

A ridiculous post - but why not be a bit goofy sometimes here in the "perfect" land of blogs! Today I'm going out with my boyfriend. Don't know where we're going - it's a surprise :) Tomorrow it's my birthday wuhuuu! 

torsdag den 15. marts 2012

What's in the box...

Jeg har hentet denne spændende pakke på posthuset i dag - glæder mig til at vise Jer hvad den indeholder :) WUW!

Picked up this box at the post office today - can't wait to show you what's inside :) WUW!

mandag den 7. november 2011

Let's be creative...






I går fejrede jeg min søde mand - hele dagen :) Dagen startede ud med brunch efterfulgt af to-go kaffe og gåtur i Frederiksberg have. Som en lille surprise havde jeg allieret mig med C&P som overraskede os for enden af Gl. Kongevej. Herefter tog vi til et fantastisk sted, Creative Space, hvor man kan være barn for en stund. Timerne fløj afsted - aldrig har vi været SÅ stille og koncentrerede! Glæder mig til vi skal hente vores ting på lørdag!
Eftermiddagen sluttede med en tur gennem Nyhavn med en hotdog. Senere - efter meeeeget frisk luft og mange tilbagelagte kilometer - stod den på film, pizza og afslapning... Dejlig dag!


Yesterday I celebrated my boyfriend's birthday - all day :) We had brunch and went for a walk in a park in Frederiksberg with coffee to-go. Then we met up with C&P and went to a wonderful place called Creative Space. A couple of hours being a child again - so amazing! Looking foreward to the result next saturday!
The afternoon was completed with a hotdog and a walk in Nyhavn. Later - after a lot of fresh air and a lot of walking - we rented a movie and ordered a pizza... Great day!

søndag den 6. november 2011

Happy birthday baby...


I dag har min søde mand fødselsdag og dagen står på en masse overraskelser :) Billedet her er fra I går da der var familiefødselsdag. Han har selv lavet lagkagen OG bagt boller - sådan!

Today it's my boyfriends birthday and I have a lot of surprises in store for him :) The picture is from yesterday when the family stopped by. He made the cake himself ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...