Viser opslag med etiketten winter. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten winter. Vis alle opslag

søndag den 30. december 2012

onsdag den 5. december 2012

They call me shopaholic...


Jeg kom til at gå lidt "shop amok" i Monki efter arbejde i dag... UPS! Men altså, jeg havde virkelig brug for en ny vinterjakke - og alt det andet manglede jeg virkelig også... Eller... :D

I went all shopaholic at the Monki store after work today. Woops! :D



onsdag den 28. november 2012

Saved items...





Lidt af det der ligger i min "saved items" på Asos for tiden. Åh hvis bare jeg havde penge! Egentlig er det hele på udsalg lige nu, men det løber jo alligevel op! Jakken og den mørke cardigan (og måske de fine strikkede leggings) kunne måske godt finde vej til min indkøbskurv. OG den lyse strik OG ræve trøjen... 'amen altså der skal jo også være penge til julegaver, ikk? Damn you biker boots - I er djævlens værk! Nogen der ved hvor der afholdes "shopaholic anonymous" møder i hovedstadsområdet? :D

Some of my "saved items" on Asos. If I was rich I'd buy it all in a jiff... But I'm not so I'll keep dreaming. 

Links: Coat / Leggings / Cardigan / Cardigan / Sweat


onsdag den 25. januar 2012

Colours of Copenhagen...



Lidt billeder fra en dejlig solskinsdag i København. Desværre havde solen det med at forsvinde hver gang jeg tog mit kamera frem - typisk! Hørte i morgen-vejrudsigten at det i dag har været årets koldeste dag - og det bed da også lidt i kinderne :) Jeg skal til min brors 30 års fødselsdag i weekenden så var afsted for at købe en gave til ham - og fik da også købt en gave eller to til mig selv, hehe UPS! :)

A couple of pics from a sunny day here in Copenhagen. It's getting very cold but as long as the sun is shining I'm happy :) Bought a birthday present for my brother and a couple of presents for myself ;)

søndag den 22. januar 2012

Green knit...


Fik dette lækre grønne striksæt af min søde moster i forsinket julegave i torsdags. Hun er vildt sej til at strikke og jeg synes hun har valgt den perfekte farve til mit røde hår. Det er så lækkert og varmt! Og pandebånd er jo fantastisk når man har sat håret i knold!

Got this green knitted thing from my aunt the other day. She's very good at knitting and I think she picked the perfect colour for my red hair! It's SO nice and warm!

mandag den 14. november 2011

Oh no! I did it again...

Ups ups ups... Jeg er jo adidasoholiker! Mit dankort var ikke glad for det, men jeg var bare NØDT TIL at købe denne smukke kasse... Indholdet er også blåt - og kan holde mine fødder varme hele vinteren!

Oh my, I did it again... I'm an adidasohlic! My creditcard was not pleased but I just HAD to have this blue box... The contents is also blue - and will keep my feet warm all winter!

lørdag den 17. september 2011

Crush...

Jeg har forelsket mig i endnu en vinterjakke jeg ikke har råd til... Denne er fra Spiewak og fås kun i USA - typisk! Find den her

I've got a crush on this jacket from Spiewak. It's only available  in the U.S. - typical! Get it here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...