fredag den 11. november 2011

Breakfast club...



I dag har jeg spist morgenmad med søde Lise. Vi har i de sidste to år snakket om at vi skulle finde en dag hvor jeg kunne komme forbi - bedre sent end aldrig :) Vi spiste dejlige rundstykker med hjemmelavet marmelade og ost med dertilhørende Maja kakaomælk! Det var dejligt med et lille break i opgaveskrivningen! Jeg havde desuden glædet mig (ja, i snart to år) til at møde hendes søde hund Balou! Og nøj en dejlig en af slagsen!

Today I had breakfast with sweet Lise and her VERY cute dog Balou. It was great to get a little break from the exam project!

2 kommentarer:

  1. mmh det ser lækkert ud!
    jeg er fast følger håber du måske vil gøre det samme Mona-l.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det er jeg glad for Mona :) Jeg følger dig allerede og har gjort det et stykke tid ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...