lørdag den 12. november 2011

Tangerine...

Jeg har fundet en løsning på mit ginger-problem som jeg skrev om her. Løsningen hedder nutri color creme og er fra Revlon. Det er en hårkur med farve - genialt! Måske kender I den lilla shampoo flere "blondiner" bruger for at nedtone de gullige toner efter afblegning. Det er lidt samme koncept. Det fantastiske er at jeg en gang om ugen kan give mit hår et ekstra farvepift i den orange retning, og samtidig får meget blødt og dejligt velduftende hår :) De fås i flere farver - min hedder Tangerine og er MEGET orange :) Det er desuden en fin måde at prøve nye nuancer af på, da farven vaskes ud efter nogle hårvaske.

I've dyed my hair with a new product, nutri color creme from Revlon. It's a hair repair product with a little bit of orange hair dye. A perfect and cheap way to freshen up the colour every week. This colour is called Tangerine and is VERY orange!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...