torsdag den 14. juni 2012

Almost weekend...

Lige et kort pip fra mig :) Jeg begynder at kunne fornemme weekenden nærme sig langsomt - åh det blir godt! Ville ønske den skulle bruges i Aarhus på North Side men det må blive en anden gang, det er ellers et mega fedt program i år... Jeg må nøjes med Kashmir i Tivoli i morgen - det er nu heller ikke så ringe endda :) Det er sjovt som weekenderne bliver hellige når man pludselig bliver voksen med fuldtidsjob og det hele :D

Just a quick hello :) I'm beginning to feel the weekend getting closer - can't wait! Wish I was going to North Side festival in Aarhus - oh well, maybe next year... I'll just go to the Kashmir concert at Tivoli tomorrow instead. Funny how the weekends mean so much more to you when you grow up and get a full time job and all that :D


BEHØVER JEG AT MINDE JER OM MIN GIVEAWAY? :) HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...