tirsdag den 21. august 2012

A new chapter...

Jeg har brugt det meste af min dag i værkstedet og har fået hul på et nyt kapitel :) Jeg har nemlig fået oprettet en Facebook side med mine smykker :D Så hvis I kan li' det jeg laver må I meget gerne kigge forbi siden HER og give mig en tommelfinger op :) Det hele er endnu under opbygning så der ligger ikke så mange billeder endnu - men det kommer! 

I've spent most of my day at my workshop. I finally got my own design on Facebook up and running - check it out right HERE and give me a thumps up :) It's still under construction but I'm getting there!

8 kommentarer:

  1. Som sagt, det er SÅ fint! Så jeg har selvfølgelig liket side og vidst placeret en hel del likes hist og her. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du' sød! Tusind tak Debbie :D

      -Signe

      Slet
  2. Super god idé. :) Jeg har også lige liket så jeg kan følge med og se de ting du laver.

    Kærligst Naja

    SvarSlet
    Svar
    1. Feeeedt! Tusind tak Naja :D

      -Signe

      Slet
  3. Uuuh, jeg kigger derind med det samme. Kan slet ikke vente! Og tillykke, sgi da :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiiiih tak søde Katrine! Du er en skat!

      -Signe

      Slet
  4. Like, like, like:-)Sejt at du er sprunget ud i det:-)
    frkforsom

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaaak :) Iiih alle de like's - det er jo helt overvældende!

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...