mandag den 21. januar 2013

Bling-a-ling-a-ling-ding-dong...






Den anden dag kom vores personale bestillinger på jobbet :) Jeg gik vist liiiidt amok i at udvælge mig min nye "uniform" :) Jeg er specielt glad for ringene og læderarmbåndene - og så var jeg jo bare NØDT TIL at ha mig et ur mere ;) Det blir endnu mere farligt når den nye forårskollektion rammer butikkerne - der er nemlig også mange fine nye ting på vej!

The other day at work we received our staff orders :) It's like Christmas! I especially love the rings and the leather bracelets - but it's all pretty!

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine smykker! Tror også, jeg ville gå amok, sådan i stil med et barn i en slikbutik, hvis jeg havde arbejde sådan et sted ;-)
    Jeg er især vild med de enkle ringe. De er lige mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig farligt haha :) Og vi har lige sat mere nyt frem i dag - aaaarh det er hårdt at være mig ;)

      -Signe

      Slet
  2. Hvor er ringene bare fede! Hvornår er det de rammer butikkerne? Jeg vil også eje nogle af de ringe hehe

    http://welovecouture.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er de ikk? Sættene med tre - én med trekant + to ledringe er i butikkerne nu - mener de koster 199kr ;) Afsted! :D

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...