onsdag den 2. januar 2013

Minty wednesday...



Cardigan - Gina Tricot / Tee - Weekday / Skirt - American Apparel / Necklace+Bracelets - i am rebel
Et hurtigt dagens :) Jeg har fri i dag og vil bruge lidt tid på at kigge udsalg! Håber at gøre mig nogle gode kup! 
Jeg trækker en vinder af min giveaway - hvor du kan vinde et smykke fra i am rebel - i aften, så skynd dig at deltage ;)

Just a quick look of the day. I've got the day off and I'm gonna spend it sale shopping! Hope to do some great bargains!


2 kommentarer:

  1. Hvor er det altså fint. Jeg kan virkelig godt lide din nederdel! Så lækker farve og facon!

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiiiih tak :) Jeg genfinder kærligheden til den ind imellem - så glemmer jeg den lidt - og så finder vi sammen igen :) Men jeg er virkelig glad for den :) Og farven er jo blevet lidt af et tema for mig haha :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...