Viser opslag med etiketten companys. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten companys. Vis alle opslag

fredag den 23. marts 2012

Companys Original...






Meget fine farver hos D&G // Sofie med MEGET fin kjole fra D&G // 

I går tog Sofie og jeg forbi åbningen af den nye og forbedrede Companys på Strøget. Der var champagne og vitaminvand til alle - true event style - og lidt for mange mennesker. Så vi gik en hurtig runde og valgte at gå ud og nyde solen lidt i stedet. Jeg nåede dog at forelske mig i de ovenstående ting - specielt det mintfarvede tylskørt fra D&G på billede 1 og glimmerskoene fra Surface to Air!

Yesterday Sofie and I stopped by the opening of the new Comanys shop at Strøget. I fell in love with all of the above!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...