Viser opslag med etiketten dolce and gabbana. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten dolce and gabbana. Vis alle opslag

fredag den 23. marts 2012

Companys Original...






Meget fine farver hos D&G // Sofie med MEGET fin kjole fra D&G // 

I går tog Sofie og jeg forbi åbningen af den nye og forbedrede Companys på Strøget. Der var champagne og vitaminvand til alle - true event style - og lidt for mange mennesker. Så vi gik en hurtig runde og valgte at gå ud og nyde solen lidt i stedet. Jeg nåede dog at forelske mig i de ovenstående ting - specielt det mintfarvede tylskørt fra D&G på billede 1 og glimmerskoene fra Surface to Air!

Yesterday Sofie and I stopped by the opening of the new Comanys shop at Strøget. I fell in love with all of the above!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...