Viser opslag med etiketten leo. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten leo. Vis alle opslag
tirsdag den 7. januar 2014
Furry glitter cat...
Jeg har længe ledt efter et nyt cover til min iPhone da mit gamle yndlings måtte i skraldespanden efter en tur i toilettet (don't ask). Da jeg ikke er helt med på noderne og stadig har den "gamle" 4'er har det været lidt af et projekt, men i dag hang det der så - i H&M! Det var kærlighed ved første blik. Det er alt hvad jeg elsker - guld, glimmer og katteagtigt!
onsdag den 20. februar 2013
Full moon jungle fever...
Jeg har lige foræret mig selv denne ring med hvid perlemor fra Hultquist - og den er altså meget smukkere i virkeligheden. Udover at lave fine smykker forstår Hultquist virkelig at pakke smukt ind! Er helt vild med leo silkepapiret og den fine detalje med palmebladene indeni æsken.
I just bought myself a pretty ring :) I love the jewelry by Hultquist - and they always wrap it so nicely! I just love the leo wrapping paper and the beautiful hidden palm leaf detail inside the box :)
Etiketter:
danish design,
fashion,
full moon,
hultquist,
indpakning,
jewelry,
jungle,
leo,
mother of pearl,
perlemor,
ring,
smuk,
smykker
torsdag den 20. december 2012
Flash Gordon...
Flatforms - River Island / Leggings - Asos
Jeg har helt glemt at vise Jer mine nye sko. Måske husker nogle af Jer at jeg fik dem hjem i en forkert størrelse for noget tid siden - men de gamle er solgt og nu er de ankommet i min størrelse :) De fantastiske guld-leo leggings kom sammen med skoene. Begge dele blev indviet i lørdags!My new silver shoes and gold-leo leggings. Perfect for a night out!!!
tirsdag den 2. oktober 2012
Mix of the day...
Sweatshirt - Truly Madly Deeply / Pants - Monki / Scrunchy - Tiger / Hand piece - i am rebel
Dagens mønstermix. Er lidt efterårs-sløj så er hoppet i dejlige bløde materialer. Dagen skal bruges i værkstedet og senere i sofaen med dyne og en masse varm te! Meget passende til denne grå tirsdag ;)
Pattern mix of the day. I'm getting a little autumn-ill so I've put on all soft materials. Today I'm hangning at the workspace and later I'll be on the couch with a blanket and lots of hot tea! Very suitable for a grey Tuesday!
Etiketter:
dagens,
fashion,
i am rebel,
leo,
leopard,
look,
mix and match,
monki,
mustard,
outfit,
pattern,
scrunchy,
truly madly deeply,
urban outfitters,
yellow
torsdag den 5. juli 2012
Insta spam of the week...
Leo sløjfe i håret på job // Fint vægmaleri i NV // Alt mit habengut til en weekend i Arhus // Mine forældres kat Super Karla // Min brors hund Felis (som btw betyder kat på latin!) // Verdens bedste sommerfest // Mini fuglehus i mine forældres have // Arbejd Arbejd...
Leo bow in my hair // Pretty mural at northern Copenhagen // Going on a trip to Aarhus // My parents' cat Super Karla // My brother's dog Felis (which btw means cat in latin!) // The best party ever // Mini birdhouse in my parents' garden // Work...
mandag den 25. juni 2012
Now that's cool...
Jeg har lige opdaget en mega sej funktion på mit kamera :) Det er en nat funktion som giver billederne en sjov farve og masser af bevægelse... Synes det ser ret fint ud :D I dag mødtes jeg med min far efter arbejde. Han er i KBH i forbindelse med arbejde så vi fik en øl på vinstue 90 og efterfølgende spiste vi dejlig middag på en italiensk restaurant - god start på ugen! Nu skal jeg på hovedet i seng så jeg er klar til mere arbejde i morgen.
Just discovered a cool function my camera's got. It's a night function that gives the pics a cool colour and a lot of motion. Today I met up with my dad after work. He's in Copenhagen on business so we had a beer at Vinstue 90 and dinner at a Italian restaurant. Now I'm going straight to bed!
Etiketter:
canon,
copenhagen,
eos 500d,
fashion,
frederiksberg,
kamera,
københavn,
leo,
spejlreflekskamera,
vinstue 90
søndag den 15. april 2012
The blue leopard...
Mit lørdags "going out"-fit ;) T-shirten har været min mors, tror den er fra start 90'erne. Den er helt tyndslidt og mør i stoffet, men den er totalt yndlings så jeg håber den kan holde sammen et par år endnu :)
My Saturday "going out"-fit ;) The t-shirt was my mothers, she wore it in the early 90's. It's falling apart and the fabric is disintegrating - but I love it and hope it'll survive a couple of years more.
torsdag den 12. april 2012
Yellow ballerina...
I dag er jeg gået lidt amok i de gule sager fra garderoben :)
Today I've gone crazy with the yellow styles from the wardrobe :)
Etiketter:
adidas originals,
dagens,
gul,
karry,
leo,
leopardpletter,
look,
monki,
outfit,
pleated,
plisseret,
urban outfitters,
yellow
Abonner på:
Opslag (Atom)





























