I går spiste jeg for første gang på den italienske restaurant Mother i Kødbyen - og HAPS siger jeg bare! Har kun hørt godt om stedet - og det forstår jeg godt nu! Priserne er dog lidt pebrede - men maden smager fantastisk så man får virkelig noget for pengene. Jeg er fan!
Inden længe vender jeg jernhesten mod Nørrebro hvor den dejligste kattepige og jeg skal på tur - og vejret er jo perfekt :)
Viser opslag med etiketten vin. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten vin. Vis alle opslag
torsdag den 4. juli 2013
Feed me Mother...
fredag den 20. april 2012
Wine and mom...
Min mor gav et glas hvidvin i solen i går (tak mutti!). Det var pænt hyggeligt og dejlig varmt at sidde ude! Måske foråret har tænkt sig at blive hængende nu - jeg hååååber!
Yesterday I had a glass of wine in the sun with my mother (thanks mom!). Looks like spring has arrived in Copenhagen - hope it'll stay now :)
Yesterday I had a glass of wine in the sun with my mother (thanks mom!). Looks like spring has arrived in Copenhagen - hope it'll stay now :)
Etiketter:
copenhagen,
good times,
hygge,
københavn,
sol,
spring,
strædet,
sun,
vin,
wine
tirsdag den 27. marts 2012
Another sunny day...
Jeg har tilbragt min dag i solen med min veninde Camilla. Vi startede ud med Chilimili og Rosévin i Kongens Have efterfulgt af ParadIs og et smut forbi Torvehallerne - lidt Barcelona feeling - I like it. Vi sluttede af med ømme fødder ved Storkespringvandet med en kop kaffe og mere sol! Skøøøøønt bare at nyde solen hele dagen! På første billede kan I se den jakke som jeg købte i Danmission i går til bare 45kr wuhuu!
I spent the day in the sun with my friend Camilla today. We had lunch and wine in Kings Garden, had an icecream and went by Torvehallerne. We ended the day at Storkespringvandet with a cup of coffee and more sun. I'm wearing my new jacket - got it at the vintage shop yesterday :)
Etiketter:
baresso,
chilimili,
copenhagen,
danmission,
genbrug,
is,
kaffe,
kongens have,
københavn,
lilla,
paradis,
pastel,
sol,
storkespringvandet,
sun,
torvehallerne,
vin,
vintage,
wonderful copenhagen
lørdag den 21. januar 2012
lørdag den 19. november 2011
Party like a rockstar...
...åååh, jeg drikker aldrig igen! Min fredag aften startede ud med dejlig chili con carne og lambrusco hos C&P efterfulgt af en sjov cykeltur til Kostbar hvor vi fejrede smukke Martine. Der blev drukket dejlige røde cocktails og danset til den store guldmedalje :)
...I'm never going to drink again! Had a great night with C&P last night. I had a bit too much to drink, but what a night :) Pretty red cocktails, dancing and good times! Happy birthday beautiful Martine!
Etiketter:
birthday,
chili con carne,
drinks,
fashion,
fredag,
fødselsdag,
kostbar,
lambrusco,
vin,
weekend
fredag den 2. september 2011
Finally!
I går fandt jeg dette fine etui til min nye telefon. Jeg har haft problemer med at finde et der passer til HTC - de fleste er nemlig designet efter iPhone! Etuiet her er fra Pieces og kostede 150kr.
Og så er der også lige plads til dankortet - så den også kan bruges til en tur i byen!
Senere i dag står den på fødselsdag for søde Caroline - en hyggelig tøseaften med boller, kage og vin! Og jeg har hørt en lille fugl synge om at Anne au Chocolat står for de søde sager! MUMS!
Og så er der også lige plads til dankortet - så den også kan bruges til en tur i byen!
Senere i dag står den på fødselsdag for søde Caroline - en hyggelig tøseaften med boller, kage og vin! Og jeg har hørt en lille fugl synge om at Anne au Chocolat står for de søde sager! MUMS!
Etiketter:
anne au chocolat,
boller,
etui,
fødselsdag,
htc,
iPhone,
kage,
læder,
mobiltaske,
pieces,
vin
mandag den 29. august 2011
Gaveregn #3
Så nåede jeg til de sidste gaver fra min dejlige fødselsdag! Tak til alle mine søde venner og familie for en dejlig dag og fantastiske gaver!
Cykelkurv i flet (perfekt da jeg lige har fået stjålet min gamle, som kun var 3mdr gammel! Damn you dumme tyv!) Og en yoga måtte fra Casall i pink! Så skal der laves workout hjemme!!!
Det har været en dejlig første skoledag! Fik fri kl.12 og tog på Stefanshus på Nørrebro og fik et par mandags øl med søde Anso! Nu vil jeg se om der er en kanal i tv der IKKE viser noget med valg, det er simpelthen for kedeligt!
Vin og chokolade, mmmmmh
Fine dåser, en til kaffe og en til chokolade
Cykelkurv i flet (perfekt da jeg lige har fået stjålet min gamle, som kun var 3mdr gammel! Damn you dumme tyv!) Og en yoga måtte fra Casall i pink! Så skal der laves workout hjemme!!!
Det har været en dejlig første skoledag! Fik fri kl.12 og tog på Stefanshus på Nørrebro og fik et par mandags øl med søde Anso! Nu vil jeg se om der er en kanal i tv der IKKE viser noget med valg, det er simpelthen for kedeligt!
Abonner på:
Opslag (Atom)









