fredag den 18. november 2011

Just another day at the office...


I går var jeg forbi Best Behaviors kontor i Baggesensgade. Jeg fik en god smatale med den ene af de to designere bag brandet, Malene Brøchner, og fik en masse kataloger med tidligere kollektioner med hjem til inspiration. Jeg fik desuden lov at få indsigt i hvad Best Behavior har at byde på til AW12 kollektionen - men det kan jeg desværre ikke dele med jer da det stadig er top secret :) Men jeg kan godt røbe at det lover godt!

Yesterday I dropped by the Best Behavior office to collect some catalogs for inspiration for my project. Had a nice conversation with one of the two designers, Malene Brøchner, who also gave me a little sneak peek into the AW12 collection! Can't share it with you - it's still top secret :) What I can tell you is that it's gonna be good!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...