søndag den 20. november 2011

The perfect way to spend a saturday night...

Sådan så min lørdag aften ud. Slik og dokumentar om mit største forbillede, Karl Lagerfeld. Tror jeg skal forbi Blockbuster og bytte den ud med dokumentaren om YSL :) Begge film er favoritter og koster 25kr at leje - og lejer du en ny samme dag som du afleverer får du den til halv pris! WIN!

This is how I spent my saturday night - with candy and my biggest idol, Karl Lagerfeld. Maybe I'll trade the Lagerfeld documentary with the one about YSL later when I return it at Blockbuster...


NOTE:
Jeg har fundet ud af at priserne er faldet så en favorit koster kun 15kr - 10kr at leje en ny samme dag!

2 kommentarer:

  1. Har faktisk lige købt den film til 50kr i Stereo Studio og faktisk også den om YSL - glæder mig til at se dem :)

    Lou

    SvarSlet
  2. Kan godt huske du bloggede om dine køb - men vidste ikke de havde været så billige! Tror jeg blir nødt til at eje den med Karl :) Han er endnu mere fantastisk end jeg regnede med :) Uh jeg håber de har den i min Stereo Studio!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...