lørdag den 7. april 2012

Sally the pirate...




Tænkte jeg lige ville lave et lille indlæg dedikeret til verdens sødeste og sejeste hund, Sally. Det er mine forældres hund som er en blanding af en Labrador og en Border Collie. Hun er opkaldt efter børnetimen Sørøver Sally - og hun lever op til navnet :) Jeg glæder mig til jeg selv får mulighed for at have hund for det er så hyggeligt! Sally er dog besat af bolde og pinde så det kan godt være en smule belastende når man skal kaste noget HELE tiden :) Men hun er altså svær at stå for!

This is a tribute to the coolest dog in the world - Sally. She's my parents dog and she's a mix of a Labrador and a Border Collie - so pretty! She's named after a Danish television show for kids called Sally the Pirate - and it fits her beautifully! Unfortunally she's obsessed with sticks and tennisballs so a walk with her can be quite exhausting at times... But she's to die for :) I want one!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...