tirsdag den 26. juni 2012

Weird facts about me...

1. Da jeg var barn var min livret vinbjergsnegle.
2. Jeg har leverpostejsfarvet hår, men har farvet det siden 7.-8. klasse.
3. For 4 år siden vejede jeg 15kg mere end jeg gør nu.
4. Jeg ejer ikke et par jeans.
5. Jeg er mega nærsynet og har haft briller siden 2.klasse.
6. Da jeg var barn troede mange at jeg var en dreng.
7. Jeg er mere til hotel end camping.
8. Jeg kan ikke lide store bogstaver.
9. Jeg har aldrig tabt i SingStar.
10. Hvis jeg kunne gik jeg helst i bare fødder altid.

1. My favorite food as a child was snails.
2. I've dyed my hair since 7th grade.
3. Four years ago I weighed 15kg more than I do now.
4. I don't own a pair of jeans.
5. I'm nearsighted and have worn glasses since 2. grade.
6. When I was little many thought I was a boy.
7. I like hotels more than camping.
8. I don't like capital letters.
9. I've never lost a game of SingStar.
10. If possible I would always have bare feet.

4 kommentarer:

  1. Haha syret yndlingsret at have som barn alligevel! Jeg er også selv mega nærsynet, er totalt blind uden linser hehe.. og hvor er det sejt gjort, at du har tabt dig så meget:))

    Kh Barbara:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja, min familie har fået mange undrende blikke når vi har været på restaurant og den lille pige bestilte snegle :)
      Og tak :) Jeg er også glad for at jeg fik det gjort!

      -Signe

      Slet
  2. Hehe, sikke nogle hygge fakta. Jeg har det ligesom da Pernille og Christan skrev deres "10 fakta" - normalt er det ikke just mine favoritindlæg, men her (og hos dem) så er det meget hyggeligt at læse. Måske man følger bloggen på en anden måde, eller fordi du blogger på en mere personlig måde end så mange andre bloggere. :)

    fedt at du rocker i SingStar i øvrigt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg da glad for at du synes Michelle :) Jeg er heller ikke den store fan faktisk - derfor de lidt mere random facts ;)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...