søndag den 3. juni 2012

S.U.N.D.A.Y...

I dag holder jeg søndag med stort S. Kender I forresten Delancefashion Community? Jeg har en profil der og er lige blevet månedens medlem - det er så sejt :) I den anledning er der blevet lavet en lille feature med mig på siden - I kan læse den HER. I aften skal jeg til farvelmiddag hos min nye amerikanske ven Nikki som skal tilbage til USA. Nyd søndagen derude!

Today I'm having a chilling Sunday reading blogs and relaxing. Btw I just got member of the month at Delancefashion Community. Check it out HERE (it's in Danish). Tonight I'm going to a farewell dinner for my new American friend Nikki who's leaving Denmark. Hope you're all enjoying the Sunday!


HUSK AT DELTAGE I MIN GIVEAWAY - HER!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...