Viser opslag med etiketten delancefashion. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten delancefashion. Vis alle opslag
fredag den 3. maj 2013
Zip it...
I går sippede jeg champagne af papirsugerør og hang ud med en hel masse damer med lækkert hår. Blandt andet en prikket dame og en blomstret dame. Nu er der weekend og den skal tilbringes i Smilets by. Der er jo SPOT denne weekend så der skal nok være masser af god stemning og liv i byen :)
Etiketter:
2013,
cap,
debbies,
delancefashion,
fashion,
festival,
girl,
going out,
good times,
muttonhead,
spot,
weekend
søndag den 3. juni 2012
S.U.N.D.A.Y...
I dag holder jeg søndag med stort S. Kender I forresten Delancefashion Community? Jeg har en profil der og er lige blevet månedens medlem - det er så sejt :) I den anledning er der blevet lavet en lille feature med mig på siden - I kan læse den HER. I aften skal jeg til farvelmiddag hos min nye amerikanske ven Nikki som skal tilbage til USA. Nyd søndagen derude!
Today I'm having a chilling Sunday reading blogs and relaxing. Btw I just got member of the month at Delancefashion Community. Check it out HERE (it's in Danish). Tonight I'm going to a farewell dinner for my new American friend Nikki who's leaving Denmark. Hope you're all enjoying the Sunday!
Today I'm having a chilling Sunday reading blogs and relaxing. Btw I just got member of the month at Delancefashion Community. Check it out HERE (it's in Danish). Tonight I'm going to a farewell dinner for my new American friend Nikki who's leaving Denmark. Hope you're all enjoying the Sunday!
Etiketter:
delancefashion,
fashion,
månedens medlem,
red hair,
rødt hår,
shirt,
skjorte,
skulls,
sunday,
søndag,
tern
Abonner på:
Opslag (Atom)

