søndag den 30. september 2012

Sunday living...










Som lovet et boligindlæg :) Størstedele af vores møbler er genbrug, fundet rundt omkring i København. Den fine Bjørn Wiinblad skål fik jeg i gave af søde Lou - helt uventet - SÅ sødt :) Køkkenet er virkelig gammelt, men synes det er hyggeligt at man kan se det gamle tapet inde i skabene. Bogreolen er en blandet landhandel med alt fra Bjarne Reuter til en bog om prutter :D

Some pictures of my home. We've got mostly old furniture from flea markets and such. It matches the old apartment perfectly :)


6 kommentarer:

  1. I bor virkelig hyggeligt. Jeg er selv opvokset i et loppehjem (som I, alt var loppefund), så det er jo lige mig det der. Er især vild med den grønne bamsestol!

    Er det dig der spiller klaver? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak :) Jeg elsker også stolen - og den grønne farve er bare så fin :)

      Ja, eller jeg spiller ikke så meget mere. Manden spiller også lidt. Jeg har spillet siden jeg var 8 eller deromkring. Faktisk brugte jeg tre et halvt år på at spille musik på fuld tid da jeg fyldte 18. Regnede med at jeg skulle på konservatoriet og leve af det, men det ændrede sig i løbet af den periode ;)

      -Signe

      Slet
  2. Juhu - så kom det indlæg, jeg efterspurgte ;)
    Hvor bor I fint og hyggeligt - jeg er også til loppefund, og så er det så fedt med et gammelt køkken med det rimelg retro coole tapet. Billedet med klaveret er også rigtig godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad du ønsker skal du få :)
      Ja det er hyggeligt med tapetet - bare ærgerligt at det kun er inde bag skabene at man kan se det. Minuset ved et gammelt køkken er bare en lav bordplade og Københavns måske ældste gaskomfur haha :)

      -Signe

      Slet
  3. Jaaaaa! Dejligt indlæg. I bor rigtigt hyggeligt! Det skønne ved genbrugsfund er, at det hele altid bliver så dejligt personligt. Er vild med de grønne kakler i køkkenet. Herhjemme har vi også pruttebøger - altid underholdende ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :) Taaak det er jeg glad for at du synes! Ja, det er jeg enig med dig i - at det giver personlighed til hjemmet - og prutter, ja de er jo bare sjove haha :D

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...