Viser opslag med etiketten bjørn wiinblad. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten bjørn wiinblad. Vis alle opslag
mandag den 17. december 2012
More treasure hunting...
Et par billeder fra et andet af vores stop på Debbie og Signes Tour de Vanløse. Vi havde uden held forsøgt at finde adressen på butik Æblekind og så dukkede den tilfældigt op på vores rute - og sikke et skatkammer af fine ting! Det er nok ikke den store overraskelse for Jer at den fine porcelænskat naturligvis måtte med mig hjem :) Det smukke Bjørn Wiinblad fad måtte også gerne komme hjem og bo hos mig - det må blive næste gang... Find butikken på Jydeholmen 46 - absolut et besøg værd!
Some pictures from the cool vintage shop Æblekind in Vanløse. I got the pretty porcelain cat - and I wouldn't mind owning the big black and white bowl designed by Danish ceramist Bjørn Wiinblad... Maybe next time!
søndag den 30. september 2012
Sunday living...
Some pictures of my home. We've got mostly old furniture from flea markets and such. It matches the old apartment perfectly :)
Etiketter:
bjørn wiinblad,
books,
bøger,
genbrug,
home,
interiør,
klaver,
living,
møbler,
piano,
smykkeophæng
mandag den 21. maj 2012
Gold from the GoldenGhetto...
For et par uger siden skrev søde Lou at hun havde en gave til mig. Jeg har været MEGET spændt på hvad det kunne være - og det var endnu mere spændende da jeg fik at vide at hun ville aflevere det hos mine forældre i Aarhus da det kunne gå i stykker(!!??). Jeg er omtrent lige så nysgerrig som Peter Pedal - og min mor er mindst ligeså slem... Derfor blev vi (meget hurtigt - tog ca.3 sekunder) enige om at hun skulle åbne pakken for mig. Jeg er mega fan af Bjørn Wiinblad - hvilket Lou kunne huske jeg engang havde skrevet på hendes blog! Hvor sødt er det så lige at hun tænker på mig når hun står med guldet i hænderne :) Min søde mor har sendt mig et par billeder så I kan se hvor fin min gave er! Tusind tak Lou - glæder mig til at få den hjem til KBH og se den irl! Ved allerede hvor den skal stå :)
A couple of weeks ago sweet Lou told me that she had a present for me - how sweet is she?!! She dropped off the package at my parents house in Aarhus so I had my mom open it (too curious to wait!). It's by a Danish artist called Bjørn Wiinblad - it's vintage and I love it! Thanks Lou, your the best!
Etiketter:
bjørn wiinblad,
gave,
genbrug,
golden ghetto,
guld,
vintage,
aarhus
Abonner på:
Opslag (Atom)





















