mandag den 21. maj 2012

Gold from the GoldenGhetto...



For et par uger siden skrev søde Lou at hun havde en gave til mig. Jeg har været MEGET spændt på hvad det kunne være - og det var endnu mere spændende da jeg fik at vide at hun ville aflevere det hos mine forældre i Aarhus da det kunne gå i stykker(!!??). Jeg er omtrent lige så nysgerrig som Peter Pedal - og min mor er mindst ligeså slem... Derfor blev vi (meget hurtigt - tog ca.3 sekunder) enige om at hun skulle åbne pakken for mig. Jeg er mega fan af Bjørn Wiinblad - hvilket Lou kunne huske jeg engang havde skrevet på hendes blog! Hvor sødt er det så lige at hun tænker på mig når hun står med guldet i hænderne :) Min søde mor har sendt mig et par billeder så I kan se hvor fin min gave er!  Tusind tak Lou - glæder mig til at få den hjem til KBH og se den irl! Ved allerede hvor den skal stå :)

A couple of weeks ago sweet Lou told me that she had a present for me - how sweet is she?!! She dropped off the package at my parents house in Aarhus so I had my mom open it (too curious to wait!). It's by a Danish artist called Bjørn Wiinblad - it's vintage and I love it! Thanks Lou, your the best!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...