tirsdag den 29. maj 2012

What's up with the weather..?

Hvad sker der lige for den danske sommer?? Har haft den mest ugidelige dag i dag. Det er utroligt hvad regn og skyer kan gøre ved ens energiniveau... Fik dog trukket mit dovne korpus afsted til værkstedet og et smut forbi min veninde Camilla til en kop kaffe og jordbærkage :) Nu vil jeg smutte hjem og øve mig på klarinetten - i morgen skal jeg nemlig til Odense og med til min klarinetlærers eksamen.

What's up with the crazy Danish weather?? I've been SO lazy today - I blame it on the rain! I spent a couple of hours in the workshop and had coffee and cake with my friend Camilla. Now I'll go home and practise on my clarinet - yomorrow I'm going to Odense for my final lesson and my teacher's exam!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...