torsdag den 24. maj 2012

I heart Moonspoon Saloon...









Jeg har lige været forbi Moonspoon Saloons pop-up-shop på Gammel Kongevej - har I været der? Det er sidste chance i morgen så hvis ikke, så synes jeg at I skal se at komme afsted! Det er virkelig nogle fantastiske ting der er i butikken! Jeg er i hvert fald blevet inspireret til et lille projekt jeg skal i gang med en af dagene! Den trekantede pung bliver jeg vist nødt til at forære mig selv - den kan jeg slet ikke få ud af tankerne! Nyder I ellers solen? Jeg skal mødes med tøserne fra i tirsdags og grille senere - og så skal vi ud og svinge skørterne og sippe lidt cocktails!

Today I stopped by the cool Moonspoon Saloon pop-up-shop at Gammel Kongevej - did you guys go yet? It's the last chance to do it tomorrow - so get going! There is a lot of amazing stuff there! I think I have to get the triangular clutch - I'm in love... Are you out enjoying the sun? I'm meeting the cool girls from last Thuesday for a barbeque and later on a couple of drinks downtown!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...