lørdag den 19. maj 2012

What's up with that hat..?



I får lige resten af mit outfit fra i går. Og ja, jeg er jo blevet lidt glad for min hat, men det har I måske lagt mærke til hehe... Jeg er ikke blevet klippet i over et år nu og har det skøreste pandehår som jeg ikke ved hvad jeg skal stille op med. Derfor er en hat bare fantastisk når det skal gå lidt hurtigt med hårrutinen :) Ellers kan jeg stå meeeeget længe og kæmpe med lokkerne! Btw så er det den "nye" kjole jeg købte i Odense der er kommet på langt om længe!

This is the rest of my outfit from yesterday. I've grown quite fond of the hat - maybe you've noticed :) But it really is the easiest way to do your hair in the morning! Btw the dress is the "new" one I bought in Odense :)

2 kommentarer:

  1. Er ret vild med halskæden. Feminin og rå:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak det er jeg glad for - jeg har nemlig selv lavet den :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...