onsdag den 13. februar 2013

Artsy fartsy...


Sponsoreret indlæg...
Den dansk/franske kunstner Nadia Schulz har i samarbejde med Fona lavet disse fine limited iPhone 4/4s covers. Jeg faldt over de fine sager da jeg besøgte Holm & Bertung under pressedagene i oktober :) Dengang var jeg endnu ikke så heldig at eje en iPhone - men det gør jeg jo nu! Så da jeg blev tilbudt at flashe mit helt eget tøvede jeg ikke med at sige ja tak! Det var svært at vælge, men jeg endte med "Love" da jeg syns motivet passer perfekt til mig med den rødhårede pige :) Har I en favorit?

Find de flotte covers HER.
Læs mere om Nadia HER.

Danish/French artist Nadia Schulz has made a colab with Fona and designed these cool covers for iPhone 4/4s. I'm in "love" with my new cover - I think it's perfect for me with the ginger girl :) You like?

Buy the covers HERE.

2 kommentarer:

  1. De er super fede! Og du er så smuk Signe. Misundelse er en dum ting :-(

    KNUS
    Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødeste Katrine - tuuusind tak! Men der er jo intet at være misundelig over - du er jo selv en smuk smuk pige <3 Græsset er bare altid grønnere på den anden side ikk? Jeg ville jo ønske jeg havde dine smukke fregner!

      Happy Valentines Day sveske - selvom din mand ikke er hjemme ;) Det er jo alligevel bare en dag opfundet af blomster og chokolade brancen for at få gang i salget ;) Lad os være romantiske alle andre dage året rundt i stedet og boykotte romantikken netop i dag ;)

      Kram!!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...