søndag den 10. februar 2013

Put on your funny face...







Blazer - Monki / Tee - Sparkle&Fade / Tie - 2nd hand / Pants - Insight / Sneaks - Adidas / Hat - UO
Lige en ordentlig omgang spam af gårsdagens outfit :) Aftenen stod på fastelavns/fødselsdagsfest hos min veninde Camilla så jeg skruede lidt op for klovnen :D Jeg tog alle mine favorit items på - de er normalt bedst alene - men når man sætter dem samme blir det så dejlig klovnet :D Som prikken over i'et lagde jeg også en fin festmakeup ;)

This is what I wore yesterday at my friend Camilla's birthday party :) 

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Taaak Charlotte - det ligger ret naturligt for mig haha :D

      -Signe

      Slet
  2. Jeg bliver normalt rædselsslagen når jeg ser en klovn, men du er nu en sød en af slagsen.. Virkelig fin make-up du har lagt!

    Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe det er jeg glad for :D Og tak - jeg gik all in på makeup med det resultat at jeg nu har anskaffet mig et bygkorn... :(

      -Signe

      Slet
    2. Av! Håber det er gået væk igen..

      Slet
    3. Hehe - ja det var heldigvis en kort "fornøjelse" - jeg er desværre ikke så make-up stærk hvilket er træls når man eeeeelsker make-up både den skøre slags og den hverdagsagtige slags :D

      -Signe

      Slet
  3. Haaaahahaa, hvor er du fin! ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...