mandag den 11. februar 2013

My old hangout...






Da fine Debbie og jeg var på genbrugstur på Frederiksberg var vi forbi et af mine gamle hangouts - Filur Bar - og få lidt benzin på. Jeg har boet lige på den anden side af vejen - over Irma - så der er blevet drukket masser af kaffe og spist masser af is her. Det var dejligt at vende tilbage og ejeren Michael er altid sød og imødekommende. Som en stor bonus for os der ikke er studerende længere - men sjovt nok stadig fattige - så er priserne virkelig gode. Vi gav kun 35kr for en mega lækker sandwich! Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til denne lille perle :)

Find Filur Bar på Gammel Kongevej 108.

The other day when Debbie and I went vintageshopping we stopped by Filur Bar - my old hangout :) I used to live across the street so I've had a lot of coffee and ice cream at this place. It's cheap and the owner is the sweetest man :) You should go - you won't regret it ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...