onsdag den 12. februar 2014

Asos - nu lokker du mig igen...


Jeg er gået i Asos fælden - igen... Måske er det fordi jeg længes efter sommer og sol - måske fordi jeg bare har en fest over endelig at være tilbage på internettet igen efter en alt for lang pause! Kjole nummer 1 er på vej til mig - det måtte de andre også gerne være men jeg måtte lige styre mig - jeg er jo ikke lavet af penge. Synes Minkpink laver så mange fine kjoler - priserne er bare liiiiiiiidt pebrede - så thank God for Asos og udsalg :) P.S. Beklager kikset collage - det gik vist lidt hurtigt :D

2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage på the world wide web. ;) Kjolen er jo også SÅ fin og lige dig! Hvis jeg havde et pengetræ, havde jeg klart brugt et par blade på nr. 2 og 5 :O

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaaaak :) Og så er det sådan noget mega hurtigt fiber stads - wuhuu - ung med de unge! 2'eren er jeg også ret hooked på - bare ikke prisen. Den ville være fin til min fugle tattoo ;) 3'eren har længe ligget i min saved items i håbet om mere nedsættelse hvilket jeg har skudt en lang hvid pil efter hehe ;) Men altså - jeg ville bare gerne ha dem alle sammen :D

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...