Suit - Insight / Shoes - H&M kids / Sunnies - Pilgrim / Jewelry - i am rebel
I går var den fineste Debbie og jeg til E.L.F. summerfest på Vesterbro. Vi snuppede naturligvis nogle outfit billeder af hinanden inden det gik løs med Ryan Gosling, hula hop show og tøsede drinks :) Jeg kom helt i Barcelona stemning med alle de fine mosaikker vi fandt bag Øksnehallen!
Viser opslag med etiketten barcelona. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten barcelona. Vis alle opslag
torsdag den 13. juni 2013
Barcelona, te quiero...
Etiketter:
2013,
barcelona,
elf summerparty,
fashion,
h og m,
i am rebel,
insight,
jewelry,
look of the day,
mosaik,
mønster,
outfit,
pattern,
pilgrim
lørdag den 2. juni 2012
Insta binsta bum...
Henna in progress // Coffee and strawberry cake // Neon nails // My clarinet teacher with a necklace I made for her // Rainbow and Distortion // Rubberboots // Trentemøller x Jägermeister buss // Pretty Balou // Coronas at Barcelona bar
Etiketter:
2012,
barcelona,
corona,
distortion,
gummistøvler,
Henna,
instagram,
jägermeister,
kaffe,
nail polish,
neglelak,
neon,
rainbow,
regnbue,
trentemøller
onsdag den 16. maj 2012
Happy B-DAY blog...
I dag har min kære blog 1års fødselsdag! Hurra hurra! Derfor en ordentlig omgang billedspam fra året der er gået... Tusind tusind tak fordi I følger med derude - det betyder SÅ meget!
Ferie i Barcelona med manden // fik et spejlreflekskamera // fejrede min fødselsdag i Malmø // oplevede Olafur Eliassons regnbue på Aros // været til masser af events // besøgt skomuseum med skolen // været lidt i byen // brugt lidt for mange penge i Adidas butikken // taget billeder til bloggen // været til masser af koncerter // drukket (meget) kaffe // prøvet klatring // brugt meget tid på min hovedopgave // færdiggjort min uddannelse // været til CFW // fået plads i værkstedet UNDER LAND // blevet glad for Chanels røde læbestift // fundet de bedste sko i verden // lavet en masse smykker // afholdt vores første marked i UNDER LAND
Today the blog turns one year! That's why I've spammed you with pics from the last year... Thank you all for stopping by - it means SO much to me!
Etiketter:
adidas,
aros,
barcelona,
beer,
birthday,
blog,
canon,
cfw,
dansk skomuseum,
fødselsdag,
going out,
jewellery,
kaffe,
malmö,
meilholm,
my own design,
olafur eliasson,
spejlreflekskamera,
under land,
øl
Abonner på:
Opslag (Atom)






















